Tuesday 17 November 2015

UBAT KURUS TAK MENJAMIN APA2 JIKA....


Saya berjaya turunkan berat badan sebanyak 10 kgs bukan kerana Shaklee semata.
Sebenarnya kaedah berkesan mengurangkan berat badan adalah dengan mengurangkan pengambilan gula, nasi &  kalori. PENTING untuk mengambil makanan yang mempunyai Glycemic Indeks rendah (rendah gula)  & TINGGI PROTEIN

Percayalah cara ini sangat membantu untuk membakar kalori dalam badan.
Vitamin Shaklee hanya BANTU diet saya saja, ia bukan ubat kurus pun. Kenapa vitamin  penting dalam proses diet?sebab vitamin merupakan makanan tambahan yang bantu membekalkan nutrisi dan beri tenaga pada badan saya. Maklum lah kalau berdiet WAJIB control makan. Pantang makan nasi berlebih2 pantang minum manis2.  IA SYARAT UTAMA dalam proses penurunan berat badan. JANGAN bergantung pada ubat kurus sahaja tanpa kawal makan ye. Penting untuk kita add on vitamin dalam diet kita agar sentiasa bertenaga even kawal makan.

Ubat kurus tak menjamin berat badan kita berkurang kalau kita tak kawal makan.
percayalah.Sokongan makanan tambahan seperti vitamin c,  multivitamin, protein sangat penting untuk bantu meningkatkan metabolisme badan untuk diet yang efektif.
Shaklee mempunyai semua jenis vitamin yang di perlukan oleh badan kita. Jadi bersedia untuk diet dengan vitamin Shaklee?
jom mulakan!

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan tentang produk & konsultasi.
ayasuria
0192422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :