Sunday 18 October 2015

SHAKLEE MERAWAT MASALAH STRECHMARK DI PERUT

Entri sebelum ini (DI SINI) saya ada kongsi tentang petua tradisional bagaimana nak menghilangkan parut / strechmark di perut. So hari ni saya nak kongsi tentang produk Shaklee yang boleh bantu untuk merawat parut / strechmark di perut terutamanya bagi ibu2 yang selepas bersalin. 

Antara produk Shaklee tersebut.


Harga Runcit RM 150
Pengambilan protein sangat penting untuk mengelakkan masalah strechmark di perut semasa hamil. ESP Soy Shaklee mengandungi sumber protein yang bertindak memperbaharui sel-sel dan menghasilkan kulit baru yang lebih cantik dan tegang. ESP adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal. Ia mengandungi kacang soya non-GMO (tidak mengubah secara genetik) protein berasaskan tumbuhan yang memastikan kacang soya Shaklee bebas daripada kacang soya yang diubahsuai secara genetik dan mengandungi 22 jenis asid amino, yang penting rendah lemak dan rendah kolestrol. Badan kita mempunyai banyak sel. Kuku, kulit, otot dan lain-lain yang mana semuanya berasal daripada protein. Jadi, secara ringkasnya dan disebabkan itu badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel ialah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat.


Testimoni 









Harga Runcit RM 27.50
Herbablend Multipurpose Shaklee krim sapu di perut waktu hamil. Merupakan krim yang di hasilkan dari sumber semulajadi, tiada bahan kimia dan mampu menghilangkan kegatalan di perut sewaktu hamil. Jadi ia mengelakkan kita dari menggaru2 perut yang boleh mengakibatkan kesan strechmark. 


Kelebihan Herbal Blend Multipurpose secara ringkas:
* Membantu mengatasi kulit kering
* Membantu masalah rekahan akibat regangan kulit
* Membantu mengurangkan masalah ekzema
* Kegatalan akibat gigitan serangga dan nyamuk
* Mengurangkan masalah tapak kaki yang kasar
 
Sebarang pertanyaan harga & promosi hubungi saya 019 2422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :