Friday, 18 September 2015

LUNCH TIME!! MAKAN APA TU???



Happy Lunch!! hai readers..jom lunch! i jarang lunch kat ofis, tapi hari ni rasa macam nak ngunyah2. Tak makan nasi pun, ratah lauk2 je..Biasanya lepas makan minyak2 gini i suka terus telan lecithin. sebab? lecithin pengelmusi semulajadi untuk buang lemak.
lecithin ni kira agen pecah lemak dan minyak, so after kita makan yang berlemak berminyak ni lecithin bantu untuk urai lemak2 dan elakkan lemak dan minyak tu dari melekat salur darah.maksudnya senang je, lecithin ni kira agen pecah lemak dan minyak, so after kita makan yang berlemak berminyak ni lecithin bantu untuk urai lemak2 dan elakkan lemak dan minyak tu dari melekat salur darah

 Cara nak kuarkan lemak yang dah diurai & di pecahkan tu? bila "membuang" tu kang lemak ikut kuar lah.. takde la lemak tu dok dalam badan lama2 sampai kembang..haha

Nak tahu detail pasal Lecithin Shaklee. Klik je SINI.

Sebarang pertanyaan harga / promosi / konsultasi produk hubungi call/wassap 0192422035
 
Post a Comment