Tuesday 18 August 2015

TESTIMONI SET KULIT - "SAYA GUNA SAYA JUAL"


Gigih cari gambar sebelum ber "Shaklee" hahaha..bila dapat compare gambar gini baru lah nampak perbezaan sebelum & selepas ye tak? hihihi.. rasa puas hati lah dengan produk Shaklee ni. Gambar ni bukan nak nunjuk2 pun sebenarnya. Motifnya untuk jadikan sebagai bukti yang produk Shaklee ni memang berkesan. So diri sendiri terpaksa lah jadi testimoni bergerak..keh keh..senang cakap "saya guna saya jual" baru la korang rasa konpiden sikit nak beli. kan kan..

Antara produk yang saya guna kan untuk kulit 
-Vitamin C (mengecutkan jerawat, mencerahkan kulit)
- GLA Complex (untuk kulit kusam & pelihara tona kulit)
- Cinch Shake Mix (yang ni khusus untuk diet, tapi untuk kulit pun ok sebab protein yang terdapat dalan Cinch Shake ni mampu perbaiki sel2 kulit kita)

#setkecantikankulit 

Nak cuba? call / wassap saya 019 2422035 





Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :