Tuesday 4 August 2015

MAKAN VITAMIN MEMBAZIR??

Makan Vitamin membazir? Issshh..dok eh..bagi yang takde penyakit memang akan befikiran begitu. Tak ramai orang yang sihat nak makan vitamin, ye lah dah sihat kan buat apa nak ambil vitamin kan..Rata2 customer saya yang cari vitamin ni semunya ada masalah kesihatan. Yang memang dah sihat tu ada juga tapi boleh di kira2. huhuhu..



Saya sangat2 tak setuju bila orang kata makan vitamin ni satu pembaziran. Mengabiskan duit je..haaa..jangan tak tau " The Power of Suplement" ye..kesannya pada tubuh kita bukan masa sekarang tapi pada masa hadapan. Kesannya positifnya bukan sebulan dua, iaa ambil masa berbulan2 malah bertahun. Jika uolss dah amalkan makan vitamin setahun yang lepas, uolls dah dapat rasa kesan positif pada masa sekarang. Dan…vitamin ni kita perlu makan setiap hari untuk pastikan badan kita cukup zat & nutrisi.untuk perbaiki, baik pulih dan pelihara sel2 dalam badan kita. Barulah sihat & cantik.

Hari ni saya nak share testimoni dari my loyal customer. Saya dah anggap beliau macam ibu saya sendiri.Asalnya beliau consume vitamin Shaklee untuk mengurangkan penyakit Diabetes. Tapi bonus tambahan yang beliau dapat kulit makin cantik & nampak awet muda. Beliau amalkan Vivix Shaklee. Baru beberapa bulan je amalkan Vivix tapi dah nampak perubahan ketara dari segi kesihatan beliau. Kulit pun glowing2 dan anjal. Tambah awet muda gitu!! sapa kata makan vitamin ni membazir?? haaah ni buktinya!! dah la tambah sihat, cantik lak tu..



So, usah teragak2 untuk amalkan vitamin. Yes, nampak seperti membazir sebab terpaksa keluar duit dan spent duit beli vitamin walaupun tak sakit.Perlu ke tunggu sakit??? Tepuk dada tanya hati..fikir2kan lah & selamat ber Shaklee..hihihihi

Nak order Shaklee call / wassap je saya ok. 019 2433045
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :