Tuesday 28 July 2015

VIVIX ANTI KANSER - MERENCATKAN SEL KANSER MENJADI LEBIH SERIUS



Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia.

Entry hari ni saya nak kongsi tentang Vivix. Bagaimana Vivix boleh membantu merencatkan sel2 kanser dari menjadi lebih serius. Untuk pengetahuan uolls Vivix mengadungi "Resveratrol" di mana ianya mampu membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan gula dalam darah antiradang, anti kanser & mampu mengawal berat badan.

Apa itu Resveratrol? Ia adalah antioksidaan yang sangat berkesan di hasilkan oleh tumbuhan. Resveratrol juga merupakan sejenis polifenol yang di temui dalam wain merah di mana ia mampu
menyekat pembahagian sel2 kanser di peringkat selular. Kandungan Vivix Shaklee mengandungi
Resveratrol dari 4 jenis tumbuhan di mana fungsinys menyamai dengan Resveratrol dalam wain merah. Bagi yang beragama Islam semestinya tidak boleh minum wain merah, jadi kita boleh gantikan dengan Vivix Shaklee bagi mendapatkan khasiat Reseveratrol seperti yang terdapat di dalam wain merah. . Resveratrol yang terkandung dalam vivix bertindak sebagai pertahanan dari terkena penyakit, memelihara & baikpulih sel2 dalam badan. Antara 4 tumbuhan / ramuan semulajadi Vivix ialah Muscadine Grape (anggur liar), Purple Carot (lobak ungu), Elderberry, Polygonum Cuspidatum.

Promosi Vivix hanya tinggal 4 hari lagi. Hubungi saya jika ingin dapatkan harga promosi.
Call / Wassap Aya suria 019 2422035



Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :