Thursday 2 July 2015

TESTIMONI: SHAKLEE TERBAIK UNTUK KURUS


Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia 
Hari ke 16 Ramadhan. Selamat berpuasa pada semua umat Islam di seluruh dunia. Jumaat, last day kerja for this week. Esok cuti yeay!! Tak buat apa2 lagi preparation untuk raya ni. Baju pun tak shoping lagi…huhu..gaji lambat beb, dah 3hb tak masuk2 lagi..but its ok, duit bisnes Shaklee ada la sikit2 ni ha. Wat beli apa2 yang patut..hihi tu yang bagusnya if ada side income.

So today just nak sharing testimoni je. Pasal Shaklee ler..hihihi . one of customer saya tak sangka dulu saya pernah gemuk haha..sekali tunjuk gambar terkejut kak..hhehe..sekarang tak gemuk dah, saya rasa kurus pun tak la sangat..macam Iwan dangdut  kata "yang sedang2 saja" ..kembang jap customer dok puji, pas tu istighfarrrrr boleh jadi riak ni..haha..

ok laa tu je nak borak hari ni. Satu je saya nak cakap SAYA MAKAN SAYA JUAL, SHAKLEE THE BEST!  vitamin Shaklee memang terbaik untuk turunkan berat badan. Jika korang nak cuba kurus dengan Shaklee meh contact saya, Insha Allah saya akan bantu. call / wassap saya 019 2422035
tata (^_^)


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :