Friday 8 May 2015

CERGAS & BERTENAGA WAKTU HAMIL

Ingin cergas & bertenaga waktu hamil? amalkan makan vitamin  / suplemen. Insha Allah dapat membantu masalah anda. Sudah tentu vitamin Shaklee yang terbaik! SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI.


1. Vita Lea - Multivitamin terbaik deng,an Zat Besi. Ia membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah. Jika Ibu Hamil amik VitaLea tak perlu consume Obimin dah.


2. B-Complex - B Complex yang lengkap mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B; B1, B2, B3, B5, B6, B12, ASID FOLIK dan BIOTIN. Asid Folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah marah. Jumlah asid Folik yang mencukupi dalam diet harian membantu dalam pencegahan kecacatan tiub Neural bagi wanita yang merancang kehamilan sbelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mg.

3. Vita C - Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan tubuh badan.

4. Ostematrix@Kalsium - Ibu mengandung memerlukan 1000 mg - 1300 mg kalsium setiap hari untuk pembentukan tulang dan gigi bayi yang sihat. Pengambilan kalsium membantu megurangkan sakit belakang dan kebas-kebas yang biasa dialami oleh ibu mengandung dan ibu menyusu.


Untuk sebarang pertanyaan harga & konsultasi produk hubungi saya Puan Aya Suria untuk mendapat harga lebih murah. Call / Wassap 019 2422035


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :