Wednesday 4 March 2015

AMALAN BERMASKER UNTUK KULIT CERAH & SEKATA




Assalamualaikum. I'm Aya Suria pengedar Shaklee Banting & seluruh Malaysia
Hari ni saya nak kongsi tentang ESP Spy Shaklee. Pengalaman saya consume ESP.
       
First time try ESP Shaklee pada Januari 2013. Saya consume ESP untuk diet. Bulan pertama minum ESP so far ok for me. Cuma tak boleh nak minum kosong macam tu je. So try la campur dengan milo & jus, memang sedap. Yang seronoknya minum ESP ni perut cepat kenyang. Saya paling suka minum ESP time breakfast sebab ESP ni lot's of protein, jadi perut rasa cepat kenyang walaupun saya hanya minum ESP & 2 ketul kuih Alhamdulillah memang bertahan sampai ke petang around 2-3 pm. But saya hanya minum ESP dalam sebulan je. So tak dapat la merasa shaklee effect yang best. Actuallly bukan tak nak continue minum ESP tu just saya tukar ESP kepada Cinch Shake Mix, nak cepat kurus la katakan hehehe, Cinch Shake also lot's of protein Cuma bezanya Cinch Shake ni ada tambahan Leuicne di dalamnya untuk pelihara otot & tingkatkan metabolisme badan. Walaupun saya tak minum ESP untuk diet tapi saya still gunakan ESP untuk Masker. Kesannya memang best!! Muka jadi lembut, anjal je. Kalau masker biasa kita tak di galakkan guna hari2, tapi dengan ESP pakai lah hari2..tak de masalah pun.. Kesannya memang best, bangun tidur rasa moist je kulit. Kalau nak effect yang superb boleh mix ESP dengan yogurt. Kulit muka pun boleh jadi putih tau macam soya. Hehehe.. U all yang ada masalah kulit tak sekata mesti amalkan bermasker dengan ESP. Shaklee effect untuk kulit memang best!. Niat di hati nak sambung consume ESP, sebab tengok bannyak testimoni yang berjaya cantik dengan ESP. Baru bermasker dengan ESP kulit dah nampak cerah & moist, belum lagi minum hari3 mesti kesannya lagi boom!



Bulan Mac 2015, promosi ESP! beli 6 percuma 1. Harga pasaran RM 150. Kalau nak harga promosi
hubungi saya. Harga memang the best! contact saya ye. call / wassap (019 2422035) - Aya Suria


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :