Monday 10 November 2014

I'M PROUD WITH YOU


Salah sorang"cucu" saya As Levesque. Beliau jauh nun di Sabah..tapi kami saling menghubungi. Sebelum ni kami tak pernah kenal antara satu sama lain pun. Tapi di sebabkan Shaklee kami dah jadi mcm satu keluarga. Beliau daftar ahli shaklee dgn "anak" saya Murni LasaRaka. So kiranya saya dah bercucu la ni..hihhi..
Actually saya sgt bangga dgn anak beranak berdua ni, mereka ni pengguna Shaklee dan mereka suka berkongsi kebaikan shaklee dgn orang di sekeliling mereka. Setiap bulan pasti ada sales dua beranak ni buat. Saaangat aktif!! Tiap2 bulan pasti ada bonus utk mereka, even 3 angka, sape nak bagi? Saya sebagai ibu dan nenek dlm keluarga kecil saya ni, akan pastikan anak cucu saya ni akan dpt bonus yg berganda2 byknya setiap bulan. Saya sentiasa berada di belakang mereka untuk support bisnes mereka.

Nak join keluarga shaklee saya? hubungi saya.

AyaSuria
019 2422035
Shaklee Senior Supervisor Nov 2014
(Success & Happiness Start with You)
www.ayacuya.blogspot.com
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :