Friday 5 September 2014

SHAKLEE SUPLEMEN TERBAIK UNTUK KURUS!!



Assalamualaikum. Pejam celik dh hampir setahun saya amalkan suplemen shaklee utk diet saya. Sebelum ni mcm2 ubat diet saya dh cuba semata2 utk kurus. So far mmg berkesan la..but after stop je ubat tu berat bdn susah nk maintain. sbb ape sy stop? slh satunya sbb produk kurus ni mahal2 belaka makan sebulan dh habis guna..nak repeat beli kdg2 tak mampu..

Sampai la satu hari saya kenal dgn suplemen shaklee di online. terasa mcm nk cuba..berkesan ke? nmpak mcm tak mahal sgt pun..so sy decide cuba produk shaklee utk diet sy. Utk permulaan sy cuma amalkan set diet basic je (lecithin, alfalfa,herbalax) sbb murahkan..tiga produk kos dlm rm 150 je..(blh tahan 1-2 bulan pulak tu berbanding ubat kurus yg smpai beratus2 tapi tahan sebulan je)

Bulan pertama,kedua,ketiga tak menampakkan hasil. mula rasa give up..tapi sy teruskan juga mkn suplemen Shaklee, bulan ke 4 sy mula perasan bdn rs mcm ringan sikit,perut pun makin kempis..masa tu rasa happy sgt, then bila ada bajet lebih saya add on Chinch Shake Mix. Memang best Chinch ni cos fungsinya untuk mengurangkan inci badan kita dan untuk elakkan berat badan naik turun naik. Dan kini sy nekad nk teruskan makan shaklee utk diet sy. lagi pun sy x perlu risau sbb shaklee ni just suplemen if sy terus amalkan pun tak akan beri kesan sampingan jangka pjg.

dan skrg even tak brp nk kurus, sy dh hampir dpt berat bdn yg sy inginkan. cuma perlu usaha lagi..dari 69 kg skrg 59 kg (lost 10 kg dlm masa1/2 tahun lebih)
wah lama tu..yes, mmg lama..dlm proses nk kuruskan bdn wajib sabar, yg penting keep on consume suplemen dlm diet harian. insya Allah bdn akn maintan je..lg pun sy diet dgn suplemen bukan ubat kurus, mmg akan ambil masa..cepat atau lambat itu bukan persoalannya. apa yg penting bg sy, kurus dgn sihat. Insya Allah sy akan setia dgn suplemen shaklee.. bukan semata utk kurus tapi utk SIHAT.


Ni dia gambar testimoni saya.. hehehee..





















Apa Suplemen Shaklee yang saya amalkan?
Haaaa..ni dia..



















Dan saya add Vitamin C untuk kelihatan lebih comey..hehehe..actually saya nak 
kurangkan resdung saya. After consume Vitamin C Shaklee Resdung saya dah makin kurang. Kulit pun dah makin cerah sikit la..hehehe..apa lagi khasiat Vitamin C ni eik?


  • Mencerahkan kulit, membuat kulit sihat dan bercahaya
  • Memperbaiki tekstur kulit yang kusam dan pucat
  • Melindungi kulit dari radikal bebas
  • Mengurangkan proses pigmentasi akibat pengaruh UV 
  • Meningkatkan sintetis kolagen
  • Sebagai antioksidan
  • Mengurangkan garis halus dan kedutan pada kulit

Haa..ni  dia hasil saya amalkan Vitamin C Shaklee. Memang beeest..




So apa lagi?? bertindak sekarang!! sesiapa yang mempunyai masalah berat badan berlebihan jom cuba Suplemen Shaklee, memang bagus untuk diet yg sihat =)
Hubungi saya untuk mengetahui cara diet & pemakanan suplemen dengan betul dan berkesan.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
https://www.facebook.com/aya.suria


Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :