Sunday 14 September 2014

CARA MAKAN SET DIET SHAKLEE DENGAN BERKESAN (PART 2)

Assalamualaikum. Macamana dgn diet uolss? hope sukses eik..entri sebelum ni saya ada kongsi tentang cara makan diet dgn berkesan (part 1). kali ni saya nak sambung utk part 2 pula ye.

Ok, kalau sebelum ni saya kongsi cara makan Lecithin dan Alfalfa. Dan kali ni saya nak share pasal cara pengambilan Cinch Shake Mix dan ESP pula. Saya percaya ada di antara uolss yg consume kedua2 produk ni utk diet kan. Actually kedua2 produk ni memang sgt bagus utk diet. Tapi tahu tak antara kedua2 produk mana satu yg lagi power utk turun kan bereat badan? haaaa..meh saya bg tahu.


Cinch Shake Mix Shaklee, hmmm.

saya suka sgt dgn produk shaklee yg satu ni. sbb apa? sbb dgn cinch shake ni la yg buat berat badan saya lost smpai 10 kgs. yea!!.
(nak tgk testimoni saya Klik Sini)

Cinch shake ni mmg bagus utk slim tau sbb apa Cinch shakee ni di rumus khas utk menurunkan berat badan dan mengurangkan inci badan. Kaya dgn protein di mana ianya sgt penting untuk membina otot dan menaikkan kadar metabolisme dan membakar kalori dgn cepat. ianya boleh menahan rasa lapar. Siapa yang metabolisme nya rendah minum cinch shake, memang bagussss..


Macamana cara nak minum ni? ermmm..minum la bila2 pun..tapi saya lebih suka minum cinch shake pada waktu sarapan pagi. daripada saya minum air nescafe ke teh ke baik saya minum cinch shake sbb cinch shakee ni mempunyai protein yg tinggi. memang cepat kenyang.


Lagi satu, di nasihatkan kalau minum cinch ni jangan ambil makanan yg berat tau. Just ambil makanan yg ringan2 je. cthnya kuih dua ketul ke, sandwich ke. jgn pula makan nasi lemak pas tu minum dgn cinch. mmg la lmbt kurusnya.  sbb apa? cinch ni tinggi dgn protein so bila kita minum ni dgn makanan berat nanti berat badan kita jadi makin naik lak. ye la..protein tu dah cukup utk keperluan badan kita, cepat kenyang pun so kalau ambil dgn makanan berat memang dh melebihi keperluan badan kita. Kalau rasa tak nak makan mlm blh juga minum cinch shake. mmg sedap dan kenyang. Cinch ada 3 perisa Vanila, Coklat dan Caffe Latte. Cinch pilihan saya semestinya Caffe Latte!! cos ada rasa cafe sikit. Hilang sikit rindu pada nescafe..huhuhu..



yang ni perisa coklat. sedap juga!!

Macamana pula dengan ESP Soy pula? boleh ke kurus kan badan? actually ESP soy ni khusus untuk kecantikan kulit. nak kulit gebass gebuss minum ESP confirm cantik. Tapi minum ni kena la konsisten ye. bukan kejap minum kejap tak. mmg la tak nmpak cantiknya karang. kalai boleh jadikan ESP ni sebagai minuman harian kita. Selain kulit jadi cantik badan pun makin sihat. ESP juga blh utk kurus kan badan sebenarnya. nak gemuk pun boleh dgn ESP pun boleh. tapi kena cara yg betul la. Nak minum ESP utk kurus sama je caranya macamana kita minum Cinch Shake. Sbb ESP ni pun tinggi protein. cuma lmbat sikit result nk kurus. tapi pada yg nak kurus dan sekaligus nk cantikkan kulit minum ESP, mmg awsome!. ESP ni rasa soya, kalau ada yg tak suka rasa ESP ni boleh campur dgn apa2 air kegemaran, jus oren ke, strawberi ke tak kisah la air apa pun yg penting bukan yg berkafen ye.


ESP Soy + Susu Dutch Lady Strawberi yummy!!!


So, saya harap perkongsian saya kali ni membantu. byk lagi tips yg saya nak kongsi tpi kena la jadi customer saya dulu. hhhehee. Saya akan beri guideline sampai uolss slim. huhuhu..insha Allah.


Berminat nak diet dgn shaklee? hubungi saya.




Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :