Tuesday 23 September 2014

SHAKLEE BAWA KU BERCUTI KE PULAU PANGKOR!!!


Assalamualaikum, dah lama nak update pasal percutian saya ke Pulau Pangkor. Tapi asyik tak sempat je..sibuk update pasal produk Shaklee je..hihii..

Kali ni trip saya paling “istimewa” sebab saya dapat bawa mak dan ayah sekali pergi bercuti. Selalunya bercuti bersama suami & anak2 saja. Syukur Alhamdulillah sejak saya berniaga Shaklee secara part time ni saya boleh spent duit untuk pergi bercuti. Kali ni jauh sikit ke Pulau Pangkor.

Kalau nak tahu percutian saya kali ni 100% guna duit bonus Shaklee!!.first time ni..selalu terpaksa simpan duit gaji untuk pergi bercuti. Seronok kan dengar. Hehehe..

Actually bisnes Shaklee ni tak la sesusah mana. Berniaga secara online kan. Memang mudah.
Sebab hanya update & share je di facebook / Instagram pasal produk Shaklee. Yang penting kena rajin lar..sekali sekala update blog (yang ni penting untuk buat sales jangka panjang). Kalau nak di bandingkan berniaga rumah kerumah, berniaga online tersangat2 lah mudah. 

Mula2 tu memang la rasa malu tapi sekejap je rasa malu..pas tu dah tak malu dah. Wat pe nak malu, kat dalam facebook bukan orang nampak kita pun. Update status yang bukan2 tak pulak malu (ooppss!! Hihihi) so HARUSS think positif!. Kita bukan wat pe pun just nak berniaga kat online, bukan buat salah. Biasala manusia, kita update sikit pasal bisnes orang kata menyemak kat wall, itu ini, bla bla..Orang dok mengutuk mengata biarkan je. Orang2 macam ni memang kategori org yg Negatif. Kalau saya unfren je terus, sebab saya tak perlukan orang2 yang negatif ni. Rugi!!!.. So saya cabar diri saya sendiri untuk buang rasa malu jauh2..dan sekarang saya dah dapat mengatasi rasa malu tu. Hari2 saya update dan sharing pasal Shaklee di facebook / instagram, tak kira dah orang kata apa.

So siapa2 yang kat luar sana sanggup cabar diri untuk menceburi bisnes online, jom join saya. Berniaga Shaklee paaaaaling mudah..modal tak banyak mana pun RM 75 je SEUMUR HIDUP.
Sangat2 berbaloi..modal RM 75 bonus 4 angka (wow!!) hehehe..

Meh saya belanja gambar2 time bercuti ke Pulau Pangkor. Bessstt......
























Sebarang Pertanyaan & konsultasi boleh hubungi saya di:



Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :